ΙΣΤΟΡΙΑ: Εφαρμογή της Συνεργατικής Συναρμολόγησης (μέθοδος Jigsaw)
- Categories Νέα, Νέα Δημοτικού
- Date 25 Απριλίου, 2023

Οι μαθητές της ΣΤ’, με αφορμή την ενότητα της Ιστορίας, πραγματεύτηκαν το ζήτημα της Ελληνικής Επανάστασης, εφαρμόζοντας τη συνεργατική μέθοδο “Jigsaw”, η οποία θεωρείται από τις πιο δημοφιλείς εκπαιδευτικές και μαθητοκεντρικές τεχνικές για την προώθηση της συνεργασίας, της συζήτησης και της αποτελεσματικής μάθησης.
Αρχικά, ορίστηκε ένας προβληματισμός: Το θέμα προς επεξεργασία, το οποίο διαιρέθηκε σε υποθέματα.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε τετραμελείς ομάδες εργασίας, κάθε μέλος της οποίας κλήθηκε να αναλάβει ένα υπόθεμα. Με το πέρας της επεξεργασίας των υποθεμάτων, ανασχηματίστηκαν οι ομάδες εργασίας. Οι μαθητές με το ίδιο υπόθεμα συναντήθηκαν και συζήτησαν παραγωγικά τις ιδέες τους και τα ευρήματά τους, καταλήγοντας σε ένα ενιαίο κείμενο – παρουσίαση. Έπειτα, επέστρεψαν στις αρχικές τους ομάδες, όπου το κάθε μέλος παρουσίασε το υπόθεμά του στα υπόλοιπα μέλη. Τέλος, ο αρχηγός της κάθε ομάδας παρουσίασε σε όλη την τάξη τα ευρήματα από την έρευνα που διεξήγαγε η ομάδα του και ανταλλάχθηκαν πολλές απόψεις. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές, έχοντας αναλάβει ρόλους, ενίσχυσαν τις κοινωνικές και γνωστικές τους δεξιότητες, μαθαίνοντας σφαιρικά και εκ βαθέων γεγονότα της Ελληνικής Ιστορίας – όπως αυτά του χρονικού της Ελληνικής Επανάστασης – που αποτελούν ακρογωνιαία λίθο για την εξέλιξη της Ελλάδας και σημείο υπερηφάνειας για το Έθνος μας.
Περισσοτερα αρθρα

My English Valentine ❤️

“Σερφάρουμε” με ασφάλεια
