Να σας κάνουμε μια πρόταση…;

Οι μαθητές της ΣΤ’ του Δημοτικού μας Σχολείου εξασκηθήκαν, μέσω βιωματικού παιχνιδιού, στις δευτερεύουσες προτάσεις και συγκεκριμένα στη διάκριση επιρρηματικών, τελικών και ονοματικών βουλητικών, που μας παιδεύουν! Για να κάνουμε πιο εύκολες τις ασκήσεις, φτιάξαμε τις ταμπέλες μας, πήραμε το ζάρι μας, τρέξαμε στην αυλή και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Η ομάδα που αντιπροσώπευε τις τελικές προτάσεις, ονομάστηκε “Επι…τέλους” και η άλλη, που αντιπροσώπευε τις βουλητικές, “Ελεύθερη ΒΟΥΛΗση”. Η δασκάλα μας μάς έλεγε προτάσεις, τις οποίες έπρεπε να ολοκληρώσει η κάθε ομάδα, ανάλογα με το είδος της πρότασης που αντιπροσώπευε!!! Όποιος απαντούσε σωστά, κέρδιζε έναν πόντο για την ομάδα του, ενώ όποιος ήταν παρορμητικός ή έκανε λάθος, έχανε αντίστοιχα έναν πόντο και τον κέρδιζε η άλλη ομάδα!!! Το παιχνίδι μας, λοιπόν, εκτός από την εμβάθυνση στο εν λόγω γνωστικό αντικείμενο, στόχευε και στην ενδυνάμωση δεξιοτήτων, όπως η ταχύτητα, ο έλεγχος παρορμητικότητας, η συγκέντρωση και η οργάνωση σκέψης!!! Δοκιμάστε το κι εσείς!!!