Όταν η Β’ Δημοτικού έμαθε για Τα Φυτά… αλλιώς!🌿🌱

Πώς αναπτύσσεται ένα φυτό και ποια στοιχεία απαιτεί η ανάπτυξή του; Ποια τα μέρη του;

Ποια είναι τα φυλλοβόλα και αειθαλή δέντρα; Γιατί τα τριαντάφυλλα έχουν αγκάθια;

Σε αυτές τις ερωτήσεις, αλλά και σε άλλες πολλές, θέλησαν να δώσουν απαντήσεις οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων, στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου.

Συγκεκριμένα, η ενότητα 7, “Τα φυτά”, διαρθρώθηκε σε ένα πρότζεκτ διάρκειας τεσσάρων ωρών, όπου οι μαθητές της κάθε τάξης παρακολούθησαν διδακτικό βίντεο, συμπλήρωσαν και χρωμάτισαν ένα εμπεδωτικό φύλλο εργασίας για τα μέρη του φυτού, ενώ γνώρισαν, μύρισαν, άγγιξαν και επεξεργάστηκαν τμήματα φυτών, συνθέτοντας το φυτολόγιο της τάξης.

Τέλος, τα παιδιά έγιναν “μικροί κηπουροί”, καθώς καλλιέργησαν τις δικές του φακές και φασόλια. Καθημερινά, καθένας θα είναι υπεύθυνος να προσέχει το φυτό του, να το ποτίζει, αλλά και να καταγράφει το ύψος του.

Οι τάξεις γέμισαν  χαμόγελα, μυρωδιές που θυμίζουν εξοχή! Μαθητές κι Εκπαιδευτικοί απόλαυσαν από κοινού τη διαδικασία και προσμένουν την ανάπτυξη των φυτών τους!