Πολυαισθητηριακή προσέγγιση των Μαθηματικών (μέθοδος Orton-Gillingham)

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ δημοτικού, αυτήν την εβδομάδα, προσέγγισαν τα πρώτα κεφάλαια των Μαθηματικών με την Πολυαισθητηριακή Μέθοδο Διδασκαλίας (Multisensory Teaching Approach), που είναι γνωστή και ως μέθοδος Orton-Gillingham ! Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο προσανατολισμός στον χώρο, οι αριθμοί μέχρι το 10 και η σύγκριση αριθμών με τη χρήση συμβόλων…έγιναν παιχνιδάκι!!! Ενεργοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις, μέσω των αισθητηριακών οργάνων, κατάφεραν να αφομοιώσουν μαθηματικές έννοιες και μηχανισμούς πολύ πιο εύκολα, πρακτικά και ευχάριστα! Ακολουθώντας φωνητικές εντολές, αναπαρέστησαν με τις κινήσεις του σώματός τους τα σύμβολα ανισότητας-ισότητας και τα σχεδίασαν με την αισθητηριακή άμμο, επιστρατεύοντας και την αίσθηση της αφής. Η εφαρμογή της  συγκεκριμένης μεθόδου έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει αποτελεσματικά στην κατάκτηση της μάθησης, καθώς ενεργοποιεί ταυτοχρόνως πολλαπλές περιοχές του εγκεφάλου, όπως αυτές της ακουστικής και οπτικής αντίληψης, της κιναισθησίας και της αφής, και τις συνδέει με το εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεται. Κατ’ επέκταση, οι μαθητές εξασκούνται στον συντονισμό, στη συγκέντρωση, στις κοινωνικές δεξιότητες και συνάμα μαθαίνουν διασκεδάζοντας!!! Το ταξίδι μας μόλις ξεκίνησε!!!